Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

19 February 2009

betul3 ;D

aniq: (tg tgk iklan upin n ipin kat tv)
akak: betul betul betul (wat intonasi ipin)
aniq: cite ni dah kluar ke?
akak: dah..akak dah tgk pun movie ni.. best!!!!betul betul betul~ ;D
aniq: (tarik muka)
akak: yelah2..len kali akak bawak ko tgk.. isshh..mrajuk je..
aniq: (sengih..)hehe

2 comments:

syamimi said...

ckp kat aniq memang btol3 best movie nih..
mimi yg tak suke tgk upin ipin pon boleh gelak besar kat dlm hall...
hehhehe mesti comel aniq(terbayang upin ipin versi aniq)...huhu

Dilla said...

hhehehe..
selagi x bawak die gi tgk cite tuh, slagi tuh die bengang klu kt ckap pasal movie tuh dpan die..hahaha..
btol3!!! ;p
mimi mmg gelak besar sgt malam tuh;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 February 2009

betul3 ;D

aniq: (tg tgk iklan upin n ipin kat tv)
akak: betul betul betul (wat intonasi ipin)
aniq: cite ni dah kluar ke?
akak: dah..akak dah tgk pun movie ni.. best!!!!betul betul betul~ ;D
aniq: (tarik muka)
akak: yelah2..len kali akak bawak ko tgk.. isshh..mrajuk je..
aniq: (sengih..)hehe

2 comments:

syamimi said...

ckp kat aniq memang btol3 best movie nih..
mimi yg tak suke tgk upin ipin pon boleh gelak besar kat dlm hall...
hehhehe mesti comel aniq(terbayang upin ipin versi aniq)...huhu

Dilla said...

hhehehe..
selagi x bawak die gi tgk cite tuh, slagi tuh die bengang klu kt ckap pasal movie tuh dpan die..hahaha..
btol3!!! ;p
mimi mmg gelak besar sgt malam tuh;D