Powered By Blogger

Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

19 December 2008

lagu dat i like=)


Coco - Takkan Menduakanmu

Aku tidak pernah berdusta
Dibelakang dan didepanmu
Tapi kamu salah sangka yang
Diriku ini menduakan kamu

Oh benar...
Jikalau benar katamu itu
Tentang ku...Tentang ku

Aku hanya cintakanmu
Tak akan pernah aku mendua cinta denganmu
Percayalah kepadaku
Kerana janji...janji ini telah ditepati

Walau ku tidak pernah berdusta
Dibelakang dan didepanmu
Tapi kamu salah sangka yang
Diriku ini menduakan kamu

Oh benar...
Jikalau benar katamu itu
Tentang ku...Tentang ku

Aku hanya cintakanmu
Tak akan pernah aku mendua cinta denganmu
Percayalah kepadaku
Kerana janji...janji ini telah ditepati

Aku takkan berdusta
Takkan menduakanmu

(2x)
Aku hanya cintakanmu
Tak akan pernah aku mendua cinta denganmu
Percayalah kepadaku
Kerana janji...janji ini telah ditepati

Aku takkan berdusta
Takkan meninggalkanmu

Aku takkan berdusta
Takkan menduakanmu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 December 2008

lagu dat i like=)


Coco - Takkan Menduakanmu

Aku tidak pernah berdusta
Dibelakang dan didepanmu
Tapi kamu salah sangka yang
Diriku ini menduakan kamu

Oh benar...
Jikalau benar katamu itu
Tentang ku...Tentang ku

Aku hanya cintakanmu
Tak akan pernah aku mendua cinta denganmu
Percayalah kepadaku
Kerana janji...janji ini telah ditepati

Walau ku tidak pernah berdusta
Dibelakang dan didepanmu
Tapi kamu salah sangka yang
Diriku ini menduakan kamu

Oh benar...
Jikalau benar katamu itu
Tentang ku...Tentang ku

Aku hanya cintakanmu
Tak akan pernah aku mendua cinta denganmu
Percayalah kepadaku
Kerana janji...janji ini telah ditepati

Aku takkan berdusta
Takkan menduakanmu

(2x)
Aku hanya cintakanmu
Tak akan pernah aku mendua cinta denganmu
Percayalah kepadaku
Kerana janji...janji ini telah ditepati

Aku takkan berdusta
Takkan meninggalkanmu

Aku takkan berdusta
Takkan menduakanmu

No comments: