Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

26 January 2011

ku percaya memang ada cinta ;)

nak cite ni, kan entri before ni pasal lawatan gi jabatan forensik kan, ni xde kaitan dengan lawatan tuh.. cuma masa otw gi ke jabatan forensik tu, kt sempat habiskan baca novel "Ku Percaya Ada Cinta".. hehehe *sempat tau*

rekod baru yg dicatatkan>> kt dapat habiskan baca novel ni dalam masa 1 hari 1 mlm je:) huiiyooo.. macam tak percaya je sekarang ni dah minat membaca novel la pulak... *ni semua pengaruh rakan sebaya* hehehe..

serba sedikit pasal novel "Ku Percaya Ada Cinta" :
  • publisher: Kaki Novel
  • pengarang: Rudi Hirdy
  • tagline: Kadangkala..kebetulan itu satu titik permulaan yang indah *omg, kt mmg suka baca ayat ni* ;)

cerita dalam novel ni banyak sangat yang unexpected.. & watak pun banyak...
x sedih sgt pon.. sebab cuma sekali je kt ter menitiskan air mata *cewaaah* 

best jugak lah cerita ni.. pasal perempuan yg x reti berfesyen, pastuh dah lah baran pulak tuh sampai orang gelar dia ahli sihir.. selalu orang hina dia sebab penampilan x menarik.. tapi, bila dah berubah jadi cun melecun, ramai pulak duk terkejar2 kan dia.. *itulah manusia*

nak tau lebih lagi.try check blog Rudi Hirdy (klik sini)







4 comments:

♥ p a A n i ♥ said...

bce la novel2 ramlee awang murshid. best tau novel2 dia.hehhe

Dilla Raffe said...

kt baru je nak bjinak2 dgn novel ni.. nanti kt try.. tapi ramlee lebih kepada thriller kan??..;)

Atiqah said...

wah dilla..bgus2 dh mula berjinak2 dgn novel..hehe

Dilla Raffe said...

hehe.. tiqah pun minat ramlee awang murshid nye novel kan ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

26 January 2011

ku percaya memang ada cinta ;)

nak cite ni, kan entri before ni pasal lawatan gi jabatan forensik kan, ni xde kaitan dengan lawatan tuh.. cuma masa otw gi ke jabatan forensik tu, kt sempat habiskan baca novel "Ku Percaya Ada Cinta".. hehehe *sempat tau*

rekod baru yg dicatatkan>> kt dapat habiskan baca novel ni dalam masa 1 hari 1 mlm je:) huiiyooo.. macam tak percaya je sekarang ni dah minat membaca novel la pulak... *ni semua pengaruh rakan sebaya* hehehe..

serba sedikit pasal novel "Ku Percaya Ada Cinta" :
  • publisher: Kaki Novel
  • pengarang: Rudi Hirdy
  • tagline: Kadangkala..kebetulan itu satu titik permulaan yang indah *omg, kt mmg suka baca ayat ni* ;)

cerita dalam novel ni banyak sangat yang unexpected.. & watak pun banyak...
x sedih sgt pon.. sebab cuma sekali je kt ter menitiskan air mata *cewaaah* 

best jugak lah cerita ni.. pasal perempuan yg x reti berfesyen, pastuh dah lah baran pulak tuh sampai orang gelar dia ahli sihir.. selalu orang hina dia sebab penampilan x menarik.. tapi, bila dah berubah jadi cun melecun, ramai pulak duk terkejar2 kan dia.. *itulah manusia*

nak tau lebih lagi.try check blog Rudi Hirdy (klik sini)







4 comments:

♥ p a A n i ♥ said...

bce la novel2 ramlee awang murshid. best tau novel2 dia.hehhe

Dilla Raffe said...

kt baru je nak bjinak2 dgn novel ni.. nanti kt try.. tapi ramlee lebih kepada thriller kan??..;)

Atiqah said...

wah dilla..bgus2 dh mula berjinak2 dgn novel..hehe

Dilla Raffe said...

hehe.. tiqah pun minat ramlee awang murshid nye novel kan ;)