Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

03 July 2010

melentur buluh biar dari rebungnya

kt x nafikan, masa program Imam Muda kat astro oasis mula2 start,, kt x tgk pon && x amek tau sgt pasal program realiti tuh.. tapi, sejak tgk rancangan tuh dari minggu lepas,, kt rase macam bagus lah program ni.. sangat2 bagus utk semua org tonton.. x rugi.. untung lagi ada sebab boleh tambah ilmu.. x kesah lah golongan beragama Islam atau bukan Islam,, semua org boleh tgk..xde halangan.. Yg orang Islam boleh tambah ilmu pasal agama, yg bukan Islam pula boleh memahami lagi pasal agama Islam.. bnyak info2 berguna..  contohnya macam minggu ni cerita pasal sembelihan.. selalu org bukan Islam tertanya2 knapa ayam yg dah mati pon ada sesetengahnya x boleh dimakan umat Islam.. so, dgn tgk program ni,,dapat jugak paham sikit2.. Insya Allah...

Rancangan Imam Muda ni pun dah mendapat perhatian media luar a.k.a antarabangsa.. bagusnyerr.. yelah,, sure dorg tertarik dengan pengisian rancangan ni.. wlpn program realiti,, tapi ia berlainan sama sekali.. selalunya kalau program realiti kat mana2 sekalipun, mesti peserta nya akan bersaing untuk kalahkan satu sama lain,, tapi imam muda pulak tolong satu sama lain utk bjaya sama2 menjadi Imam yg bagus n blajar sama2 utk jadi yg terbaek..
kredibiliti peserta2 sebagai Imam Muda pun x dapat dinafikan kehebatan masing2 sebab dorg dipilih oleh org yg berkelayakan dlm bidang agama.. peserta2 diadili oleh org2 yg betul2 bertauliah dan x de undian sms.. 

tahniah Astro Oasis.. && tahniah Imam Muda :))

 jumaat,9pm, channel Astro Oasis 106



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

03 July 2010

melentur buluh biar dari rebungnya

kt x nafikan, masa program Imam Muda kat astro oasis mula2 start,, kt x tgk pon && x amek tau sgt pasal program realiti tuh.. tapi, sejak tgk rancangan tuh dari minggu lepas,, kt rase macam bagus lah program ni.. sangat2 bagus utk semua org tonton.. x rugi.. untung lagi ada sebab boleh tambah ilmu.. x kesah lah golongan beragama Islam atau bukan Islam,, semua org boleh tgk..xde halangan.. Yg orang Islam boleh tambah ilmu pasal agama, yg bukan Islam pula boleh memahami lagi pasal agama Islam.. bnyak info2 berguna..  contohnya macam minggu ni cerita pasal sembelihan.. selalu org bukan Islam tertanya2 knapa ayam yg dah mati pon ada sesetengahnya x boleh dimakan umat Islam.. so, dgn tgk program ni,,dapat jugak paham sikit2.. Insya Allah...

Rancangan Imam Muda ni pun dah mendapat perhatian media luar a.k.a antarabangsa.. bagusnyerr.. yelah,, sure dorg tertarik dengan pengisian rancangan ni.. wlpn program realiti,, tapi ia berlainan sama sekali.. selalunya kalau program realiti kat mana2 sekalipun, mesti peserta nya akan bersaing untuk kalahkan satu sama lain,, tapi imam muda pulak tolong satu sama lain utk bjaya sama2 menjadi Imam yg bagus n blajar sama2 utk jadi yg terbaek..
kredibiliti peserta2 sebagai Imam Muda pun x dapat dinafikan kehebatan masing2 sebab dorg dipilih oleh org yg berkelayakan dlm bidang agama.. peserta2 diadili oleh org2 yg betul2 bertauliah dan x de undian sms.. 

tahniah Astro Oasis.. && tahniah Imam Muda :))

 jumaat,9pm, channel Astro Oasis 106



No comments: