Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

25 November 2010

creepy-crawly

kat astro ria skang ade cite kum-kum.. cite seram.. kt ni dah la penakut skit.. errmmm bukan sikit tapi banyak.. hehehe.. tapi dlm takut2 ni,, nak sgt tgk cite ni.. klu sorg2,,minta ampun larr.. mmg x tengok nye.. naseb baek abah ngan adek tgk same.. dasar penakut kaan.. hehe.. 

dah la semalam x boleh tido.. ni sume member nye pasal.. die post kat status facebook pasal ade budak hilang.. & klik dkat link yg die bg utk tgk details.. 

ni status fb die:
perhatian2!! saya ingin meminta pertolongan anda sekiranya terjumpa kanak2 ini http://www.kaskus.us/showpost.php?p=300474854&postcount=2

terase eager la nak tgk..yelah,, nak tau lah sape yg hilang.. sekali bile klik,, kua gambar hantu daaaaa... terima kaseh banyak2.. memang lepas tuh terus tutup laptop && ape lagiii,, melompat terus atas katil lepas tutup lampu bilik.. hahaha,.. sengal sungguh :p

*kt dah remove link sebab takut terklik..hahahahaa..takoootttttt.. tapi klu korg xde lemah jantung,, silalah copy alamat link tuh & try la bukak.. selamat mencuba..hihihiiii~*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 November 2010

creepy-crawly

kat astro ria skang ade cite kum-kum.. cite seram.. kt ni dah la penakut skit.. errmmm bukan sikit tapi banyak.. hehehe.. tapi dlm takut2 ni,, nak sgt tgk cite ni.. klu sorg2,,minta ampun larr.. mmg x tengok nye.. naseb baek abah ngan adek tgk same.. dasar penakut kaan.. hehe.. 

dah la semalam x boleh tido.. ni sume member nye pasal.. die post kat status facebook pasal ade budak hilang.. & klik dkat link yg die bg utk tgk details.. 

ni status fb die:
perhatian2!! saya ingin meminta pertolongan anda sekiranya terjumpa kanak2 ini http://www.kaskus.us/showpost.php?p=300474854&postcount=2

terase eager la nak tgk..yelah,, nak tau lah sape yg hilang.. sekali bile klik,, kua gambar hantu daaaaa... terima kaseh banyak2.. memang lepas tuh terus tutup laptop && ape lagiii,, melompat terus atas katil lepas tutup lampu bilik.. hahaha,.. sengal sungguh :p

*kt dah remove link sebab takut terklik..hahahahaa..takoootttttt.. tapi klu korg xde lemah jantung,, silalah copy alamat link tuh & try la bukak.. selamat mencuba..hihihiiii~*

No comments: