Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

10 June 2010

kisah semalam

*gambar hiasan semata2*

pagi yg indah, sblum masuk ke ofis, kakiku melangkah laju menuju ke arah gerai milik anney.. sambil membelek2 surat khabar utk nak dibeli, sorang pakcik pun dtg gak kat gerai tuuh..

pakcik: "rokok gambar camel tuh 1!!.."
anney : (bagi rokok kat pakcik tuh)
pakcik: (sambil menyeluk poketnya utk kua kan duit)

ka ching ..ka ching...*bunyi duit dlm poket pakcik*

aku pulak bdiri tercegat kat blakang pakcik tuhh.. mnunggu nak bayar paper kosmo yg rm sehengget ni je.. (dlm hati,, "haaiisshhh lambat pulak pakcik ni ye..")
kemudian;

pakcik: "eeerrr, duit syiling pon boleh kan klu nak bayar.. (sambil mencari2 ag duit dlm poketnya) haaiihh,, entah cukup ke duit ni.. errm, beselahh, gaji bulan ni x masuk lagi.."
anney: (sambil tersengih sinis..) n then, anney pon bersuara kpdku; "awak byr dulu lahh.."

-sekian-

moral of the cerita: klu x cukup duit, x yah lah nak beli rokok..baek lah simpan duit tuh utk benda lain.. >>pandangan penulis

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 June 2010

kisah semalam

*gambar hiasan semata2*

pagi yg indah, sblum masuk ke ofis, kakiku melangkah laju menuju ke arah gerai milik anney.. sambil membelek2 surat khabar utk nak dibeli, sorang pakcik pun dtg gak kat gerai tuuh..

pakcik: "rokok gambar camel tuh 1!!.."
anney : (bagi rokok kat pakcik tuh)
pakcik: (sambil menyeluk poketnya utk kua kan duit)

ka ching ..ka ching...*bunyi duit dlm poket pakcik*

aku pulak bdiri tercegat kat blakang pakcik tuhh.. mnunggu nak bayar paper kosmo yg rm sehengget ni je.. (dlm hati,, "haaiisshhh lambat pulak pakcik ni ye..")
kemudian;

pakcik: "eeerrr, duit syiling pon boleh kan klu nak bayar.. (sambil mencari2 ag duit dlm poketnya) haaiihh,, entah cukup ke duit ni.. errm, beselahh, gaji bulan ni x masuk lagi.."
anney: (sambil tersengih sinis..) n then, anney pon bersuara kpdku; "awak byr dulu lahh.."

-sekian-

moral of the cerita: klu x cukup duit, x yah lah nak beli rokok..baek lah simpan duit tuh utk benda lain.. >>pandangan penulis

No comments: