Pages

click here

Best Multimedia Player
For DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD, YouTube

22 December 2010

pagi yg indah

Hari ni macam semalam dan kelmarin.. bangun awal pagi untuk pergi klas pukul 8 am.. tapi, kelas hari ni x sampai brapa minit pun,,dah habis.. lecturer masuk sekejap je & bla bla bla bla, tup tup tup dia kata,, “okay, hari ni sampai setakat ni je..” haiiihhh.. ktrg rasa macam baru je nak bernafas dalam dewan kuliah tuh, x kan dah habes kelas kot.. kerusi yg ktrg duduk pun x sempat pun nak panas lagi .. hurmmm,, nak wat camne kan,, beselah..lumrah minggu pertama bukak semester baru.. patutnye x yah ada kelas pun x pe.. 
tapi, x pelah.. lecturer nak mengajar ktrg semua rajin2 untuk bangun awal pagi ni.. sbb nanti kena biasakan diri jugak time bila dah masuk kerja kan..

huhhhh??!! KERJA!! Guuuulllllppppppppp~ *tiba-tiba risau*




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 December 2010

pagi yg indah

Hari ni macam semalam dan kelmarin.. bangun awal pagi untuk pergi klas pukul 8 am.. tapi, kelas hari ni x sampai brapa minit pun,,dah habis.. lecturer masuk sekejap je & bla bla bla bla, tup tup tup dia kata,, “okay, hari ni sampai setakat ni je..” haiiihhh.. ktrg rasa macam baru je nak bernafas dalam dewan kuliah tuh, x kan dah habes kelas kot.. kerusi yg ktrg duduk pun x sempat pun nak panas lagi .. hurmmm,, nak wat camne kan,, beselah..lumrah minggu pertama bukak semester baru.. patutnye x yah ada kelas pun x pe.. 
tapi, x pelah.. lecturer nak mengajar ktrg semua rajin2 untuk bangun awal pagi ni.. sbb nanti kena biasakan diri jugak time bila dah masuk kerja kan..

huhhhh??!! KERJA!! Guuuulllllppppppppp~ *tiba-tiba risau*




No comments: